VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mot sitt slut

Kategori: Jag o min vardag

Jaha då börjar denna dagen nå sitt slut och jag har fått städat och tvättat som planerat.
Inte gjort mycke annat mer än varvat de hela med datorn o lite tv.
Nyss gjort våfflor oxå, blev så sugen på att inviga våffeljärnet jag fick av mamma i julklapp





Har ju eftermidda kommande vecka, vilket innebär att jag börjar jobba kl:14 imorgon och det känns bra för då kan jag vara uppe hur länge som helst idag ju. Funderar på en film eller två, beslutsångest som vanligt för att jag har så många och välja på.
Blev ju klar med serien "Angel" inatt, så nu har jag sett alla 5 säsonger igen, tror det är minst för 10:e gången, kanske mer. Funderar på att köra vidare på "Buffy", har ju 4 säsonger kvar där av en ny runda.
Kan inte sluta titta på dessa underbart bra serier.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: