VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mumsigt x 2

Kategori: Jag o min vardag

Bakat har jag gjort varvat med städning o datorn.
Kardemummabullar blev det, hela 55 st. Försöker göra sådana varannan söndag, gott o ha med på jobbet när man jobbar eftermidda eller om man blir sugen på nåt.



Sen har jag nyss varit på midda hos mamsen. Kalops bjöd hon på. Så himla gott var det, o extra gott eftersom det är nåt jag alltför sällan äter, tyvärr. Men tyvärr blev det utan rödbetor. Vi köpte inga eftersom 2 personer inte äter upp en burk vid en måltid o det är ju inget vi kommer att äta inom kort igen heller. Men de var lika gott utan ju
Såklart så fick hon en påse kardemummabullar av mig.



Nu blir de ut o röja i köket efter bakningen o fixa middan till att ha med till jobbet imorgon.
Ska använda mig av en burk "Uncle Ben's sås" idag o steka kycklingfilé.
Använder så gott som aldrig färdiga såna annars.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: