VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Riktigt ont nu

Kategori: Jag o min vardag

Somnade vid 2-tiden inatt och sen vaknade jag vid 4 och kunde icke somna om, så vid kvart i 5 gick jag upp och gjorde det jag skulle. Vidare och jobbade Kl.6-14.
När jag sen kom hem så tog jag mig en fika och bestämde mig för att lägga mig och vila och jiippiie jag lyckades somna en timme.
Tur de för jag har så förbannat ont i min rygg, ja ischiasen på vänster sida, strålar genom benet o skinkan dag ut o dag in nu sen 4 mån tillbaka. Blir värre o värre o idag så började jag trycka på de onda stället riktigt hårt o hittar då en bula/knuta stor som en halv golfboll.
Så imorgon blir de o ringa vårdcentralen o få veta vad det är. Vet ju att min ischias aldrig kommer att försvinna. Men kan kanske iaf få lindring på nåt sätt.

Men sen vet jag hur jag är..säger jag ska beställa tid o sen så går tiden o jag har fortfarande inte gjort det. Men det är jag o mitt super tålamod o envishet som gör mig sådan, plus att jag är en riktig kämpe o lär mig hela tiden leva med olika smärtor som dyker upp.
Men jag vet...detta MÅSTE jag ta tag i och jag SKA verkligen göra det.
För man vill ju inte helt plötsligt en dag känna att.."oj jag kan knappt gå"....2 ggr har jag varit med om detta de 3 senaste åren o ambulans har då fått hämta mig, o de vill jag ju inte igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: