VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Underbar dag

Kategori: Jag o min vardag

Idag är det måndag och det har varit en riktigt bra dag...

Började med att jag gick upp vid 5-tiden i morse efter att äntligen fått sova bra natten till en måndag där jag ska jobba kl:6-14. I vanliga fall sover jag bara 2 timmar den natten, men min snälla mamma delade med sig av en halv sömntablett så jag har sovit hela 5 timmar inatt.
Så skönt o vakna så pigg o sen dessutom varit de hela dagen o är det ännu.

Efter jobbet var mamma o jag på netto, fick med mig massa billigt hem, o inne en runda på ica för potatis o även där hitta jag gott o billigt.

När jag kom hem o packade upp alla varor så kollade jag min lista över vad jag har i frysen, o det visade sig att jag nu har middagar o pålägg fram till den 31 mars...Även kyl o skafferi är proppfullt.
Så härligt när de är så. Även om det alltid är så hos mig. Fast nu är det riktigt mycke av allt.
Bara färskvaror o bröd man behöver fylla på med då o då ju.

Nu är det kväll o jag ska kolla på "Halv åtta hos mig" och "CSI"


Kommentarer

  • emma gilbertsson säger:

    bra program du kolla på :)

    2011-01-25 | 19:11:16

Kommentera inlägget här: