VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vill inte ha söndag

Kategori: Jag o min vardag

Helgerna går alltid så fort och man hinner inte med allt man skulle vilja, vill verkligen inte ha söndag idag, kunde ju varit lördag så jag fick en dag till och hinna med allt.
Idag blir det i alla fall städa och tvätta.

Det positiva är att jag har en förmiddags vecka framför mig på jobbet, vilket ju innebär att jag får mer fritid och kan göra saker och ting som jag vill och inte kan när jag har eftermidda.

Har även haft en nykter helg. Har typ festat en gång de senaste 2 månaderna och det var ju på nyår, och inte varit på våran lokala krog på 3 månader. Känns riktigt skönt detta och så tänker jag fortsätta.
Oj, visst ja...glömde ju att jag och Sabina var på skitstället Harrys i Hässleholm på juldagen. Eftersom det var en riktig besvikelse att åka dit så var det nog därför jag glömde att jag även festade den dagen.
Men aldrig mer att jag ska dit!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: