VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Är inte som jag borde

Kategori: Jag o min vardag

Nej, jag är ju inte det. Kan lixom inte sysselsätta mig som vanligt tack vare detta med knäet. Blir mest vila och hålla mig inomhus. Så det lär väl inte hända så mycke under denna tiden det tar att läka.

Men gå ut lite då och då kommer jag och göra. Som imorgon måste jag promenera hela vägen till tandläkaren för ett återbesök efter tanden drogs ut. Lär nog ta runt en halvtimme dit. Men skam den som ger sig. Lite jobbigare eftersom min höger handled är kass.

Fast var på Ica en runda med mamsen i middes. Handlade lite där plus jordgubbar såklart. Sen satte jag mig utanför och väntade medan hon cyklade upp till Netto en runda.
Snällt att hon följde med så jag kunde hänga mina varor på hennes styre.

Har vilat en runda eftersom jag sover så dåligt pga smärtan, tar ju citodon och dom blir man rätt trött av kan jag säga. Så har vilat en timme nu för en stund sen och precis fått i mig lite mat.

Fixade till lite midda, ugnsbakade aubergine och zucchini, första gången jag provat detta, riktigt gott var det. Oxå stekte jag en laxfilé till




Kommentarer

  • FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

    sV; ja absolut , och på vågen väger inte hennes åsikt mycket :D

    2011-07-11 | 19:02:56
    Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: