VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bygga & Lägga till

Kategori: Jag o min vardag

Tänkte att jag skulle lägga till lite kategorier här i min blogg alldeles strax, så min blogg blir lite mer strukturerad. Dock kommer jag inte att dela in de gamla inläggen i nya kategorier, skulle ta alldeles för lång tid.

Kom upp vid 10-tiden idag till mitt favvo program "Våra bästa år" trots bara 4 timmar sömn.
Och mindre kul var det att vakna och upptäcka att jag blodat ner mig rätt bra, det är vid såna här tillfällen jag ogillar mens. Annars i vanliga fall så bryr jag mig inte, har aldrig ens påverkats i humör osv. Är som vilken annan dag som helst.
Fast jag gilla verkligen de 12 åren jag var utan mens pga hormonspiral och p-spruta, kanske skulle ta och fixa nåt av de igen. Äh, orkar inte fundera på de nu, vi tjejer/kvinnor är ju födda med detta "fenomen".




Kommentarer


Kommentera inlägget här: