VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

De här med grannar..*suck*

Kategori: Jag o min vardag

Börjar bli riktigt trött på mina grannar ovanför mig.

Jag bor på första våningen och dom andra då precis över mig.
Deras barn är totalt hopplösa, de kastar in skal från apelsiner o bananer o annat skräp.
Förra veckan hände dom ut 2 lååånga mattor som nådde ca en halv meter ovanför mitt räcke. Då fick jag nästan spel. Gick upp och ringde på, ingen hemma. Efter en stund ser jag då mattorna röra sig när jag satt vid datorn så jag for ut på balkongen och talade om att man inte får hänga ut saker på det viset.

Och nu måste jag ha tag på dom igen, tack vare massa skräp 2 dagar i rad.
De är dessutom utlänningar, men jag är absolut inte rasist eller nåt.
Men under mina 8 år i denna lägenheten har där bott 4 olika familjer av utländsk härkomst och alla har dom gjort så här mot mig.

Tänk om man suttit där och ätit midda med någon eller om katten varit där och fått skiten på sig.
Gissa om jag hade blivit arg då..ja och jag som aldrig blir arg.
Men snart har bägaren runnit över

Vet ju inte om man vågar ha parasollet uppe om man inte är där ute, för då kanske dom grisar ner detta oxå.
Tror absolut jag får ha tag på dom och ha ett allvarligt snack.
Sommaren är ju inte slut på långa vägar än.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: