VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det här med statistik

Kategori: Jag o min vardag

Så himla roligt och gå in och kolla sin blogg statistik varje dag, läsarna ökar hela tiden. Sen att ni som läser hos mig inte kommenterar så ofta gör inget, jag har inte min blogg för att hamna på nån topplista över flest kommentarer. Visst är det kul med kommentarer, men absolut inte det viktigaste. jag bloggar för min egen skull och för att det är kul.

Som jag sagt innan så har jag min blogg för att mina vänner och de som känner mig ska få hänga med i min vardag. Och även såklart ni andra som inte känner mig och tycker min blogg är kul och läsa.

Jag följer ju själv en hel del bloggar, och kommenterar inte ofta i dessa. Ibland är det bara kul och läsa och sen är ju jag som person att jag låter alla få ha sitt tycke, så nån dålig eller elak kommentar kommer jag aldrig någonsin att skriva.

Nu ska jag återgå till filmen "Super 8", när jag läste om den blev jag nyfiken, sett ca 25 min nu och den känns lite som om jag har beslutsångest, strunta i den eller se hur den slutar.
Blir väl att se klart den och se om den får bra betyg av mig eller inte.
Har ju inte lyckats få tag i någon som sett den.

Hörs senare................






Kommentarer


Kommentera inlägget här: