VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Detta gjorde min dag

Kategori: Jag o min vardag

Satt och gjorde ingenting för ett par timmar sedan och då ringer mobilen.
Åsa i andra sidan luren som frågar vad jag gör för de är på väg hem från sin semester och har vägarna förbi. Så hon frågar om jag vill hoppa ut på kryckorna för en kram.
Och såklart jag ville de.

Och där utanför mitt kom hon med sin man Mats och deras son Casper och bil med husvagn. Stod där ute och prata i nästan en timme, så himla roligt och kul att dom tittade förbi. Dom är alltid så glada och trevliga.

2 stora varma bamsekramar fick jag med av Åsa.
Det är sånt här som förgyller ens tillvaro i livet.
Synd jag inte tog med kameran ut, kunde jag ju tagit ett kort på dom och lagt ut här, en annan gång kanske.

Hoppas kunna åka hem till dom en dag innan sommaren tar slut och invadera deras stora pool...hehe.
Så himla synd att vi bor en bra bit från varandra och att jag inte har körkort, annars hade jag minsann kört dit och hälsat på med jämna mellanrum.
Hade det bara varit lite mer än en mil dit hade jag minsann cyklat dit, skön motion om inget annat.


Nu ska jag snart fixa räkmackor som ska bli min lördagsfrukost eller kanske filmgodis till ikväll.


Måste oxå säga, att det är så himla roligt att jag har så många vänner runt omkring mig just nu. Ja det har jag ju alltid haft, men på nåt vis så har det känts extra mycke nu detta året att jag har riktigt bra vänner.


Sina vänner ska man vara rädd om. Synd bara att vissa inte förstår sådant.












Kommentarer


Kommentera inlägget här: