VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Detta var ju inte vad jag ville

Kategori: Jag o min vardag

Fick sådan huvudvärk för ca en timme sedan, tagit en panodil, stoppat i mig glass.
Tror det är vädret, varit klibbigt i flera dagar och idag kom det en sådan värmebölja ju.
Så nu tänker jag ta en dusch och lägga mig i mörker inne i sängen och hoppas på att den försvinner.
Har lite planerat för kvällen ju.

Fick oxå reda på att ramadan börjar imorgon, ännu mer huvudvärk..haha. Nej då, men har en fruktansvärt jobbig familj ovanpå mig från nåt arabland.
Deras barn kastar in allt möjligt i skräpväg på min balkong, häller ut läsk o annat från flaskor o spottar o har sig. Mindre kul. Aldrig tyst sena kvällar o nätter. Så nu blir det väl ännu värre i en månad då detta ska pågå. Men det tänker jag inte acceptera när det är vardagar, nån måtta får det vara då. Finns faktiskt andra folk som ska upp o jobba o inte är av deras härkomst.

Hörs kanske senare, annars imorgon...




Kommentarer


Kommentera inlägget här: