VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett jättemåste för mig ju

Kategori: Jag o min vardag

Imorgon är det dagen efter så jag har fixat till min vanliga frukost, oftast blir de räkmackor och så även denna gången.
Så var bara tvungen och ta ett kort och visa er. Detta är ett måste och så himla gott

Enkelt och göra, jag har majonäs direkt på brödet eftersom jag inte äter smör (gillar inte smaken) sen på med skivat ägg(lite majonäs där med om man vill, jag vill) och räkor, till sist strör jag över frusen dill i sån där paket


Kommentarer

  • Emilia säger:

    Trevlig blogg!



    Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varann's bloggar. Liksom du kommenterar på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid roligt, ellerhur? :)

    2011-07-01 | 19:25:41
    Bloggadress: http://liljedahlsliv.blogg.se/
  • Emilia säger:

    Sv: Det är ju bara för hemskt när ens djur dör! :(

    2011-07-02 | 20:45:10
    Bloggadress: http://liljedahlsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: