VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Faktiskt helt ok

Kategori: Jag o min vardag

För ett par timmar sen så kändes det som om jag ville ut och röja, men den känslan har nu lagt sig.
Känns faktiskt skönt att det blir en lugn hemma fredag. Man kan ju behöva det då och då.
Det positiva är ju att jag sparar ett antal 100-lappar.
Nu i skrivande stund så känns det som om jag skulle ge mig in på att ha ett antal såna här helger, går ju ändå på kryckor och mindre kul och ge sig ut på alla festivaler som kommer framöver.

Fast sitta med en vän eller så, äta gott och dricka lite vin och öl och prata massa "skit" kan man ju göra, alltid trevligt. Det var ju ett tag sen. Kanske skulle välja ut en vän och göra så med nästa helg, se om där är nån som kan och har tid och lust då.
Säger jag att jag står för kockandet, så är där nog ingen som tackar nej till min goda mat...
skröt jag nu...haha..bjuder jag på som alltid!!!
Jaja, en hel vecka dit och mycke kan hända...

Nu funderar jag på att göra nån midda, bara fått i mig en macka idag, tappat aptiten totalt nu under 2 veckors tid, hoppas den kommer tillbaka snart.
Funderar på en koteltt och stekt potatis med en sallad till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: