VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Flitens lampa lyser

Kategori: Jag o min vardag

Nu glänser hela köket jättefint, allt är avtorkat där ute. Liten paus säger knäet...

Skulle egentligen börjat min storstädning imorgon när jag ska tvätta. Men upptäckte idag att någon slitit ner tvättlistorna i tvättstugan och nya har kommit upp, så min bokade tid är helt plötsligt upptagen av någon annan, men hade i alla fall tur och kan tvätta på torsdag.
Därav att jag börjar städningen idag så den förhoppningsvis blir klar innan fredag.
Allt ska ju torkas av osv, och då menar jag allt från golv till tak och däremellan.
Men det ska jag nog hinna, har ju inget bokat alls mer än Helsingborgsfestivalen på fredag. Fast blir inte fest och utgång där i år. Inte så lämpligt på kryckor bland så mycke folk och trängsel. Så i år väljer jag att bara åka dit över dagen, eller ja hem tidig kväll eller nåt sådant.


Just de ja, fick ny ortopedtid idag ang knäet, den 23 augusti, hoppas att jag får lägga kryckorna då eller kanske rent av innan jag ska dit.

Jäkla tjatande om mitt knä och mina kryckor va..haha....ska försöka vara tyst om det nu då..haha.

Nu blir de och ge sig på vardagsrummet eller sovrummet....








Kommentarer


Kommentera inlägget här: