VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hmm...Onsdag

Kategori: Jag o min vardag

Onsdag är kommen och vad ska man hitta på idag?!?!?
Bra fråga!!! Ska väl försöka halta runt och städa vidare, ut tänker jag inte bege mig på kryckorna i alla fall, får så förbannat ont när jag går för länge, eller ja haltar med dom ju.
Snart fredag och jag får förhoppningsvis veta mer om mitt knä av ortopeden.

Ingen sol idag, men det är rätt skönt när man är som jag och inte gillar värme.

Jo nu vet jag nog vad jag ska göra mer idag, sortera alla papper som jag inte fått in i en pärm, lat man kan vara då..haha.
Säger varje månad att nu så ska räkningarna in i pärmen varje månad när dom är betalda och vad händer? Jo, dom staplas på hög på mitt skrivbord i sovrummet. Fy på mig, måste skärpa mig, tycker ni inte det? haha

Nu får det bli en macka till frukost känns det som. Varit vaken tillräckligt länge för att kunna få ner den

Kommentarer


Kommentera inlägget här: