VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen trevlig dag

Kategori: Jag o min vardag

Smärtan i knäet har hållt i sig hel dagen och gör än. Tagit 2 citodon och hoppas på att det ska hjälpa.

Kan ju varken sitta, gå eller ligga nån längre stund, så jag har snurrat hit och dit mest hela dagen och gör fortfarande.
Ska ju till sjukgymnasten imorgon eftermidda, så får se vad han säger om det hela då.
Återbesök hos läkaren är ju inte förrän om knappt 2 veckor. Lång tid dit när man har ont och knappt kan röra sig.

Rensar just nu datorn och kör ad-aware och den har varit igång snart 4 timmar, suck..va lång tid det tar, blir ju så när man har mycke på hårddisken.
Men programmet har hittat en del objekt, så får väl se om jag får bort dessa och att det förhoppningsvis är det som ställt till med att min dator är seg och hänger sig sedan en tid tillbaka.
Eller så är nåt på väg att ge upp, så då är de ju att köpa lite nya delar. Men det har jag räknat med eftersom t ex processor och moderkort varit med ett tag.

Så mycke mer händer ju inte i mitt liv just nu när jag inte kan ut på äventyr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: