VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

John Blund har hälsat på

Kategori: Jag o min vardag

Ja man skulle kunna tro det, men nädå..det är ju självförvållat nu.

Tar ju citodon när jag inte orkar ha ont i knäet längre. Tar i alla fall mindre än det står ordinerat.
De här med tabletter är inte och har aldrig varit min grej.

Men i alla fall så är dessa tabletter så starka så man blir trött och dåsig och då klarar jag helt enkelt inte hålla mig uppe och pigg.
Så la mig och läste innan och somnade 2 timmar. Så nu är man pigg igen och kan göra lite nytta.
Fixa midda och städa tänkte jag ge mig på. Det hela får ju ta den tid det tar helt enkelt.
Trist och vara så här "handikappad". Får t ex be andra om att kasta sopor till mig eftersom jag inte kan bära nåt när jag hoppar på kryckorna.
Hoppas verkligen att detta inte tar lång tid att läka även om läkaren sa att det kunde ta många veckor.

Sjukgymnasten ringde innan idag så jag ska börja där på torsdag, så får vi se vad han säger om det hela.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: