VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lååång natt med filmer

Kategori: Jag o min vardag

Blev en sen natt trots att jag var hemma och tog det lugnt, somna runt 5 i morse. Hade väldigt ont i knäet och svårt och sova. Så det blev 3 filmer

"Scream 4" som jag skulle ha sett för längesen och glömt bort. Kan inte säga så mycke om den mer än att det inte bör göras fler för inget förvånar lixom.

 "Wrecked" lite gripande om en man som vaknar upp i en bil i skogen och vet inte vem han är eller var han är. Så den gilla jag till att vara helt okej.

"Tell-Tale: The Black Heart" en lite övernaturlig film som jag oxå tyckte var helt ok, man blev lite paff på hur den slutade, nåt man inte förväntat sig precis.

Idag tror jag att jag ska försöka städa faktiskt, se om jag kan halta runt med dammsugaren, skam den som ger sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: