VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite blandat idag

Kategori: Jag o min vardag

Skulle åkt till Åstorp på Torparedagarna för att kolla in lite stånd där. Alltid kul med allt sånt där krims krams som säljs, men fick bli hemma. Varför kan ju kvitta, eller...ja ja, vill ni tvunget veta så är det att jag fick min mens och blöder to much idag, behöver ju typ ha toaletten bredvid mig. Men nog om denna kassa infon..haha.


Ang en kommentar om Lindex trosor, jag vet att det är sånt erbjudande där alltid, men blev så glad att jag hitta så sköna denna gången så jag glömde i all hast att skriva att det är såå bra att dom alltid har ta 3 o betala för 2...så då var detta uppklarat..hehe



Ni som skriver till mig om att jag ska läsa eran blogg o följa denna, skriv gärna varför. Inte så lätt o hinna med o läsa allas bloggar, finns 4 st som jag kollar exakt varje dag just nu. Sen en hel del som jag tittar till ungefär en gång i veckan. Man hinner lixom inte sitta o läsa massa bloggar varje dag.
Man får sina favoriter så att säga. Så är det ju med allt. En del är intressant o en del inte.
Som jag är ju t ex inte intresserad av smink, skönhet, mode o sånt där.
Min grej är mer mat, film o musik o de som sker i vardagen.



Oxå är det då fredag idag, inte många timmar kvar nu tills tjejerna kommer o det ska festas.
Ja bara tjejer ser det ut som idag, men de gör inget, de där med tjejfest är väldigt sällsynt hemma hos mig, kan nog räkna gångerna på en hand. Men vi har alltid kul när vi kommer ihop oss, helt galna vill jag påstå att vi är, som i Danmark på midsommar..haha!!


Hörs vi inte mer idag så önskar jag er alla en trevlig fredag för de ska jag ha





EN SAK TILL...visst är hon söt, min lilla katt..egen kudde har hon oxå i sängen

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Jadu, tänk om man skulle följa alla bloggar S

    Som du skriver, man läser dom är av intresse för en :)

    2011-07-02 | 10:59:41
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/
  • simone säger:

    men vilken sötnos :D

    2011-07-04 | 10:27:45
    Bloggadress: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här: