VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min mamma & jag

Kategori: Jag o min vardag

Tacka vet jag min mamma och jag, vi finns alltid där för varandra oavsett vad.
Hon är bara så BÄST!!!!

Som nu när jag hoppar på kryckor så hjälper hon mig. Idag är de tvättedag, och jag kan ju inte bära detta själv. Så jag har lagt i sista maskinen nu och sen kommer hon ner och bär upp detta till mig, så kan jag själv hänga de på mina torkställningar här hemma. Sen ska hon även ta ut mina sopor. Och imorgon blir de nog ut och handla eller nåt. Känner att jag måste ut, har inte varit utanför dörren sen i tisdags, ok nere i vår gårdsbutik 2 ggr men de räknas ju inte, ligger ju i samma hus jag bor i, så ca 10 m från min port.

Men har verkligen inte känt för att gå ut och gå när de gör ont i knäet.
Har inte ens kommit klart i min städning, hoppas på det idag.
Det är ju inte så att här är smutsigt och dammråttorna jagar mig..*s*..men trivs bäst när jag har så att säga skinande rent.
Grått och regnigt mellan varven här så det är ju verkligen en perfekt dag för hemmasysslor.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: