VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min plan sprack

Kategori: Jag o min vardag

Gav mig på städning här hemma med och damma och torka av allt. Men den planen sprack.
Jodå så länge det är i lagom höjd går det ju bra, men längre ner är de kört, kan ju inte sitta på huk eller ligga på knä, eller böja benet/knäet för då spänner det och gör superont.
Så jag får nog snällt hoppa över den biten.

Börjar ju få panik här att inte få städa ordentligt som jag brukar.
Vill inte precis be nån göra det mig heller, och tror inte nån vill göra sånt frivilligt..haha.
Nåväl, får ta lite då och lite då, så får de ta några dagar innan det är klart. Huvudsaken är om jag kan dammsuga och torka golven och de tror jag nog eftersom jag inte behöver böja mig så mycke då, under soffan och sängen typ. De SKA gå, jag ger mig inte där..*s*...japp, envis som synden.

Toaletten är ju nåt man vill hålla ordning dagligen, svårt och skura toastolen utan att behöva gå ner på huk eller knä, duschslangen räcker ju inte så långt bort, tror jag ska prova o fylla spann med varmt vatten och kasta på den, kanske kan bli lite rent i alla fall..haha.
Alla sätt är bra utom de dåliga:)

Nä minsann...nu får de va slut med "gnällandet"..haha..men var bara så tvungen att skriva detta.


Nu tror jag att jag ska gå och göra en super oavancerad midda, stekt fläsk och spagetti, sååå riktigt gott alltså.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: