VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu gör jag kväll

Kategori: Jag o min vardag

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och efter blir de renbädda sängen och bädda ner sig med "Desperate Housewives" tills jag somnar. Eller rättare sagt kan jag ikväll reglera detta eftersom jag fått en liten sömntablett av mamma så jag kan somna tidigare eftersom jag ska upp vid 7-tiden imorgon.

Min snälla mamma har ringt och beställt taxi till oss, så vi slipper gå till stationen ifall det spöregnar som idag. Inte så kul och resa till Kristianstad och gå där blöt i flera timmar.

Så gott folk..nu får ni hålla tummarna att det går bra imorgon hos ortopeden, så jag slipper operation i knäet.


Gjorde en ny midda idag oxå som går att hitta i min matblogg

http://mariesrecept.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här: