VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så här får det nog bli

Kategori: Jag o min vardag

Klockan är halv 8 och om 30 minuter börjar det nya matprogrammet med Tina som jag tänkte se. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter just nu, sommar nåt tror jag.
I alla fall så gillar jag hennes matprogram, man får många bra tips plus att allt ser så enkelt ut när hon gör det.

Träffade faktiskt på henne för 2 år sen i Helsingborg på en gågata, hon gick då med sin lille son.
Tänkte först om jag skulle stoppa henne för en autograf, men lika snabbt som jag tänkte detta så tänkte jag att...Nä hon är kändis och kan gott få gå där utan att nåt fans stör henne.
En autograf är inte de viktigaste även om jag gillar henne, var kul och se henne i verkligheten.


Nåväl, när detta program är slut så gör jag nog kväll och bäddar ner mig och kollar på säsong 6 av "Desperate Housewives".
Bra de här med boxar för då slipper man hålla tider och följa det på TV, jobbigt nog som de tär med serier man följer. Man kan ju inte hålla koll på alla.
Men "våra bästa år" är en serie jag följt sen vi fick kabel-tv 1989 så den sviker jag inte..*s*.
Är jag tokig? Ja jag vet, men de bjuder jag på..hehe.

Fast allt kan ändras, vet hur jag blir när det är sen kväll/natt, jag får tokiga ideér med att jag ska baka, städa eller nåt liknande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: