VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så lite men ändå så mycke

Kategori: Jag o min vardag

Nu ikväll upptäckte jag att någon skrivit till mig i min logg på facebook, och vem var det om inte fina vännen Rosis, så här skrev hon:

"Slänger in en varm kram till
en av De finaste & ärligaste människorna jag vet ♥"



Det är just sånt som värmer och visar att man är en riktig vän, tänk att bara några ord kan göra så mycke. Eller ja bara och bara är de ju inte, för det ligger ju mycke bakom dessa ord som inte går att visa via internet. Men jag blev i alla fall superduper glad.
Och jag vet dessutom att hon verkligen är en vän för livet, vi har haft kontakt via internet, sms, telefon i 10 år och inte träffats en enda gång än, hoppas på att de kommer inom en snar framtid. Men ändå är vi så bra och nära vänner utan några konstigheter alls.

Tänk om det hade funnits lite mer sådana här vänner/människor i vår konstiga värld.


Nu ska jag bädda ner mig och kolla filmer så jag får sträcka ut mitt onda ben för lite vila, får nog bli en citodon även denna natten så man kan somna utan alltför hög smärta.

Sov gott alla ni där ute som gillar mig och min blogg




Denna fina bild har jag lånat från google och vill tillägna den till Rosis som är en sådan fin vän.
Vet dessutom att hon gillar rosor så vad passar då bättre än den här bilden.







Kommentarer

  • Rosis säger:

    Finns inte ord att beskriva hur glad jag blev över Dina ord vännen.

    Du är en sån underbar person, så det är inte klokt åt det. Och precis som Du skriver, många år har gått och vi har inte ens träffats.. men vet exakt iaf vad vi betyder för varann. Det är äkta vänskap det!!



    Kramar om

    2011-07-15 | 22:37:17

Kommentera inlägget här: