VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag, sista dagen i veckan

Kategori: Jag o min vardag

Ännu en söndag är här, veckorna går alldeles för fort.

I fredags var en kanon kväll/natt. Hade tjejerna på fest hos mig och vi hade sjukt galet kul som alltid.
Emma blandade o'boy groggar till mig medan Jas och Malin inte förstod hur jag kunde dricka de så starka. Försökte dom fylla mig?!? Tror jag absolut dom gjorde, men ack vad dom bedrog sig..haha.
Nja, lite rund under fötterna blev jag väl. Vi drog senare till Flamman och kolla in läget där. En hel del folk som man inte träffat på ett tag så då blev det ju extra trevligt. Annars är det riktigt dött och enformigt där.

Vad som hände när Flamman stängt stannar hos mig o de som var med, så ni får tyvärr vara nyfikna gott folk..hehe.


Igår lördag tog jag det lugnt, som alltid när det är dagen efter även om jag inte blir bakis alls.
Kollade klart sista säsongen av LOST, tänk att en person kan skriva en historia baklänges och framåt på de sättet. Alla som sett serien förstår hur jag menar.
Annars i vanliga fall skriver man ju från början till slut


Idag är det då söndag och jag ska "bygga" ett nytt matrecept och bjuda hem mamsen på midda.
Alltid lika spännande att göra egna recept, hoppas de blir gott, för de blir riktigt annorlunda denna gången. Kommer såklart att lägga ut receptet i min matblogg med massa bilder

http://mariesrecept.blogg.se
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: