VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Behövdes helt klart

Kategori: Jag o min vardag

Precis sovit i 2 timmar och de var nog nåt jag behövde efter den pärsen jag gått genom.
Men har ganska ont nu i tanden/underkäken och huvudet, hoppas det är för att för bedövningen släppt så de är s k efterdyningar av vad tandläkaren gjort. Så att det försvinner till typ imorgon eller nåt.
Men kände när jag vaknade att jag hade bitit ihop käkarna sjukt mycke.
Så nu gäller skenan vid all sömn, så om de bara är att vila en runda på dan nån gång.

Så underbart väder, och folk vill ha med mig på fest.
Men nog inte så lämpligt med detta med tanden, plus ätit ganska mycke smärtstillande i 3 dagar nu, plus börjat på en penicillinkur idag.
Så jag gör nog bäst i att stanna hemma och ta det lugnt.

Har några filmer jag kan titta på, som t ex; Fast And Furious 5, Unknown och The hitlist.

Sen har vi ju lördag imorgon så då kanske jag mår lite bättre och kanske ge mig på lite av vinet jag har hemma. Untouched såklart, som ju är min favorit.



3 sådana här godingar står i mitt skafferi..nä förresten, där ljög jag..haha..en finns i kylen ju sen förra helgen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: