VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blommigt, rosa & gubbigt

Kategori: Jag o min vardag

Fick sms från posten om att mitt paket kommit, så ringde mamma om hon ville med och komma ut i de fina vädret en runda till idag, och det ville hon såklart.

Väl på Ica blev det inom där en runda, hittade billiga fina blommor.
Valde ut 3 olika... Krukorna är bara provisoriskt, brukar måla krukor själv, så blir kanske att jag gör det ikväll.



Och när vi gick ut från Ica så stod där en tjej och sålde jordgubbar. Och såklart blev det en liter av dessa härligt röda gubbar.




Oxå då till paketet, denna gången var där bara ett par rosa joggingbyxor till mig, aldrig haft den färgen innan. Lite annorlunda rosa än jag trodde, men riktigt sköna så dessa behåller jag.




Mötte en vän med så nu verkar det som att det blir lite festande imorgon igen.
Hoppas på bra väder så vi kan sitta på balkongen eller kanske ute nånstans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: