VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Då var det kväll igen

Kategori: Jag o min vardag

Hade ju sån fruktansvärd huvudvärk i eftermiddags så jag gick och la mig i mörker och somnade i 2 timmar och vaknade vid 17-tiden.
Strax efter det så knackar det på dörren och där står Ewelina med kusin.
Alltid trevligt med oväntat besök.
Satt på balkongen och pratade och letade upp lite filmer till henne som hon ville låna.

Och nu har magen fått mat.

Stekt kycklingfilé, nypotatis som jag först kokt och sedan stekt, en sallad och tzatziki till detta.




Precis pratat med en annan vän och planerat lite till ang midsommar. Ska bli riktigt kul att komma iväg om allt går som det ska, hoppas.


Nu blir det en snabb dusch och CSI på tv....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: