VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett badkar fullt med is

Kategori: Jag o min vardag

Hade nog varit skönt och isbada idag. Har 29 grader inne, takfläkten är igång i vardagsrummet, hjälper lite ju. Men på balkongen kan man icke vara, där står solen på nu och mätaren visar på 45 grader. Snacka om att man blir stekt om man går ut.

Påtal om att gå ut, blev ändå så för mig. Tog cykeln på en tur till Netto, och drog med mg mamsen oxå så hon fick komma ut. Varmt satan, men fläkta lite när man cyklade som tur var.

Fått i mig lite mat med, en kycklingwok gjorde jag idag.



Nu sitter jag och funderar på om jag ska fortsätta på mitt lilla projekt eller ta tag i städningen först. Lätt hänt att jag fastnar innan och upptäcker att klockan är sen kväll, vilket jag gjorde igår och städandet blev efter.
Men alltså, helt ärligt...Det ÄR ju tokvarmt, så vem orkar städa då..hmm!!

Får funderar på det en stund...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: