VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hot Is Not My Thing

Kategori: Jag o min vardag

Man ska verkligen inte klaga på vädret, och det är faktiskt något jag aldrig gör. För det är bara dumt och lägga energi på när vi som enskild individ ändå inte kan påverka detta.

Men idag är det verkligen för varmt, 30 grader i skuggan. Och jag håller mig helt klart inne, passar på att städa och lite annat smått som jag "lagt" åt sidan en tid. Och då passar sådant bra och fixa idag när jag ändå inte vill/orkar vistas ute.
Fast hade jag haft gångväg/cykelväg till havet så hade jag helt klart varit iväg och badat nu. Men närmsta hav för mig blir nog Ängelholm gissar jag, eller kanske Helsingborg.
Får se om man kommer dit någon dag under sommaren.

Vad gäller utebad så är det absolut inget jag sätter min fot på.
Jo på natten..haha..ja vi har ju våra såna där tjuvbadar nätter på sommaren, vilket jag gjort i säkert 25 år, så det är ju lite av en tradition. Men man får akta sig för securitas kör där och tittar till på olika tider. Vi drabbades förra året, ett gäng på 20 pers och vi hann smita undan.
Det som händer om vi blir påkomna är att man blir avstängd från att bada och böter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: