VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Imorgon är en underbar dag

Kategori: Jag o min vardag

Imorgon är det onsdagen den 15:e, vilket innebär att det är lönedag.
LÖN, LÖN, LÖN....Härligt...
Ska bli spännande och se hur mycke jag får.
Och skattepengar har man ju oxå fått.


Usch..vaknade redan kl:9 idag, fast jag somnade vid 5 i morse. Mitt eget fel, jag fastnade på kanalen TCM. Där var en svart/vit film från 1940 som utspelade sig 1846. Ibland är sådana filmer riktigt roliga och titta på.
Tänk att det varit så förr alltså. Idag är dom flesta mer frigjorda ju.

Idag är det städa som gäller nån timme, sen får jag se vad som händer. Inget planerat i alla fall.


Kommentarer

  • FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

    Har du någongång haft en dröm som känts som du mötte döden på ett sådant verkligt sätt?

    2011-06-14 | 11:58:47
    Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: