VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Innegöra

Kategori: Jag o min vardag

Tyvärr hållt mig inne hela dagen pga detta med tanden/käken. Tar ju en del smärtstillande så jag vill vara i lugn och ro känner jag. Men sen å andra sidan är jag ingen solmänniska, gillar inte alls och vara i sån stekande hetta. Nä, tacka vet jag snö..*L*

Och detsamma har katten tyckt, hon har sovit flera timmar på balkongen. En riktig njutare...
Fast hon däremot gillar och ligga i solen




Men fått lite gjort med att sortera bland papper och annat, lite kvar, men tagit en paus och ätit en midda bestående av stekt lax, mos och bönor.



Så nu är jag riktigt mätt och funderar på att ta mig en svalkande dusch och fortsätta med mina papper och annat.

Folk sms:ar och ringer om jag vill hänga med på fest, men känner faktiskt inte alls för det. Får nog spara mig till nästa helg känner jag. Vill ju dessutom inte dricka på penicillin.
Vet att man kan utan fara, men ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: