VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

När glada nyheter är som bäst

Kategori: Jag o min vardag

Ringde facket för att få veta min månadsavgift. Frågade då samtidigt om mitt ärende var klart angående a-kassa. Han koppla mig då vidare till en handläggare i detta ärende.

Gissa om jag fick goda nyheter...
Nu är allt klart och beslut är taget, så min första utbetalning kommer dagen innan midsommar, kan det bli bättre...va, va, va...Och det är ju dessutom utbetalning för 2 månader.
Härliga torsdag måste jag ju säga.

Var på Netto och handlade efter detta, där var 10-pack grillare för 5 kr och 14-pack korvbröd för 5 kr. Så nu blev jag lite sugen på att sticka ner till Ica och köpa den där bordsgrillen för 249 kr som jag såg där igår. Men..hmm..kommer jag verkligen att vara en flitig användare av den tro.
Man kan ju använda den både inne och ute.
Får nog ta mig en riktig funderare känner jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: