VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nya resmål i sikte

Kategori: Jag o min vardag

Ser ut som det eventuellt kan bli en resa till inom kort.

Finns en person som vill ut och resa med mig. Vi har ju pratat om det lite från och till ett tag.
Så jag tog mig lite tid och kollade lite resor och de är riktigt billiga nu, halva priset på sista minuten resor ungefär.

Men tyvärr så kan ju inte personen just nu pga jobb. Så det verkar som det blir i slutet av sommaren i så fall, augusti ungefär.

Lite inne på Magaluf, låter rätt bra för Spanien skulle jag gärna åka till...




Någon som varit där och har lite tips osv som man kan ha nytta av ???????


Kommentarer

  • FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

    sv, jo men folk kan betee sig hur som helst på internet, för man får inga konsekvenser av det. och de vet dom, därför de fortsätter :)

    2011-06-16 | 14:54:48
    Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/
  • FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

    jo men jag vill inte veta vem de va D:

    2011-06-16 | 15:00:39
    Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: