VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nytt försök

Kategori: Jag o min vardag

Har idag fått nya papper igen från jobbet vad gäller arbetsgivarintyg som ska till facket
för att få A-kassa, säkert 5:e gången nu.
Först gjorde företaget fel 3 ggr och nu de sista 2 gångerna har facket inte varit nöjda.
Vore väl fan om de inte skulle bli rätt nu.

Vill ju ha igång min inkomst, började lixom stämpla den 1 april, så de blir ju en rejäl summa när första utbetalningen kommer och tur är de eftersom jag just nu lever på mina sparpengar, eller ja rättare sagt semesterpengarna. Skönt att man sparat på dessa.

Dagens midda kör vi på nu oxå då...Skinksnitzel, ris, kokta morötter och champinjonsås.



Nu ska jag börja på mitt lilla projekt som jag tänker syssla med under tiden jag är arbetslös, så får vi se hur det blir. Håller det hemligt fall i fall de inte blir nåt av de. Vet hur jag kan vara när jag påbörjar nåt stort..haha.
Men ska lägga manken till, för de kommer ta månader och fixa till innan man kan kolla om de går och göra verklighet av det.
Hade jag haft mycke mer pengar hade de gått, men har för lite i "startkapital" så att säga. Så vi får helt enkelt se var de bär hän... Hade varit kul i alla fall om de hade gått vägen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: