VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Otålig väntan mindre kul

Kategori: Jag o min vardag

Inatt så tog serien "Sons Of Anarchy" slut för mig, hade 3 säsonger. Hoppas verkligen att de börjat spela in säsong 4, för nu vill jag bara se mer. Nog en av de bästa serier jag sett och dessutom verklighetsbaserad, Ja sånt händer ju i motorcykelgängs kretsar.
Måste ta reda på mer så jag får veta när jag kan titta vidare, kan knappt bärga mig tills jag har säsong 4 i handen.


Inte så fint väder idag, mulet och ingen sol, nog inte så varmt heller. Men det stoppar inte dagens planer. Om drygt 2 timmar är jag och mamsen i Klippan på Åbymarknad.
Får väl se om man gör några roliga fynd/inköp idag.

Nä nu dags för en sen frukost som alltid, kan verkligen inte äta när jag precis vaknat.
Så macka och yoghurt får de bli

Hörs ikväll, och lägger såklart ut bilder då om jag köpt nåt




Kommentarer


Kommentera inlägget här: