VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Påfyllning avklarad

Kategori: Jag o min vardag

Då har jag varit på Netto och fått inhandlat schampo och balsam och fyllt på mitt lilla förråd. Har ju kvar sen sist.
Men denna gången blev de 3 shampo och 7 balsam. Ja så här långt. Har ju resten av veckan på mig om jag vill köpa mer.
Och detta kan man ju verkligen inte få för mycke av....19kr/flaska är hur billigt som helst jämfört med normalpris och sen är ju dessutom shampo flaskan på 400ml mot 200ml i vanliga fall.



Oxå när jag kom hem så var där brev från facket, trodde mitt ärende var klart ang hur mycke jag får per dag, men nejdå, dom vill ha ännu mer papper tydligen..hmm..ringde till jobbet och pratade med ekonomiansvarig. Vilket ledde till att jag fick cykla ner dit och visa henne pappret jag fått och hon förstod inte heller vad facket var ute efter, så på tisdag skulle hon ta tag i det och ringa och fråga vad det är för komplettering till intygen de vill ha. För hon förstod lika lite som mig.
Så hoppas detta löser sig då.
Himla tur att jag jobbat massor under maj månad så jag får lön nu den 15 juni och klarar mig ett tag framöver.
Trist och behöva ta av sparade pengar så länge ju.
Men men de löser sig nog.

Nu blir de dammsuga, torka golv och laga midda och göra sig klar för kvällens besök.
Ja om han nu kunde komma ifrån idag...hoppas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: