VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Prova på är en bra lära

Kategori: Jag o min vardag

Har nu suttit ett par timmar med att försöka ändra min header här. Gick sådär, men å andra sidan så la jag inte ner så mycke energi på de, utan mesta tiden gick ut på att leta mallar och kolla på. Ska försöka lite mer imorgon tror jag. Vill ha helt nytt med bilder, annan stil osv.



Någon som vet bra sidor för just detta får gärna tipsa mig!!!



Har hunnit med och städa lite oxå och lagat midda.
Kyckling, stekta nypäror (potatis), sallad & tzatziki.
Börjar bli återkommande de här med pärorna, men är ju sååå gott.



Ser rätt fint ut när solens strålar kommer in så över tallriken tycker jag, eller vad säger ni?!?


Idag har jag bojkottat att läsa en persons blogg, där står bara en massa skit om andra människor. Och väldigt fegt av personen att inte kunna säga de rakt ut till dom de handlar om.
Nu kommer säkert nån och kommentera här om detta, men då får det vara så.
Jag väljer själv vem jag vill svara och vilka kommentarer som kommer att bli synliga för andra läsare.


Och KOM IHÅG, vad ni än skriver så påverkar detta inte mig personligen.
Min blogg är öppen för alla och alltså även öppen för allas kommentarer så de tar jag med en nypa salt.
Har många trevliga och snälla läsare ändå och alla kan inte tycka lika, bara att inse.

Funderar nu på sängen, Tv och fortsätta kolla LOST, så jag blir klar med den serien nån gång. Och kan gå på nästa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: