VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Shopping vs Arbete

Kategori: Jag o min vardag

Fick ett samtal i morse från chefen på mitt förra jobb som undrade om jag kunde komma och jobba ikväll kl: 23.00 till imorgon bitti kl:06.00. Självklart sa jag ja...goa pengar och tjäna på natten.
Helt perfekt med så som jag just nu spenderar pengar på lite av varje..haha..men det jämnar ju ut sig med att man utöver a-kassan även får lön. Kan ju inte bli bättre.

Så nu blir det ut i ärenden och sen ta tag i det sista av städningen eftersom jag inte hinner detta imorgon på dagen pga sovtid och sen får besök och ska ha lite fest.

Härligt väder idag igen, känns som det blir samma värme som igår. Tur det är svalare på natten eftersom jag ska vara i en fabrik hela natten där formsprutningsmaskinerna alstrar en sån het värme.

Hörs kanske senare idag/ikväll om jag hinner, annars imorgon gissar jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här: