VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Verkligen ett MÅSTE!!!

Kategori: Jag o min vardag

Nattamat är ett måste när man varit ute och festat och roat sig anser jag och många andra oxå de vet jag :P

Så nu har jag slängt ihop 2 räkmackor, och jodå där är majonäs, fast underst istället för smör eftersom jag bojkottade detta för typ 20-25 år sedan. Gillar verkligen inte smör.

Mamma har berättat nåt roligt för mig som jag idag inte kan förstå, men kan vara grunden till att jag inte gillar smör längre.

Men i alla fall så när jag var liten, runt 3-7 år så slickade jag av smöret på mina mackor och knäcke plus kunde ta med sked och äta direkt ur paketen...fy, hur kunde jag...haha..men de tillhör nog många barn, för jag har hört liknande historier om andra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: