VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Verkligen på tiden

Kategori: Jag o min vardag

Fick ju nästan en chock när posten kom idag och jag öppnade ett av kuverten.
För i detta låg mitt betyg från mitt jobb som jag väntat på i nästan 3 månader.
Har ju sagt till chefen 2 ggr personligen och även skickat 5 mail om detta.
Och fina lovord hade hon skrivit vill jag lova..härligt :)

Finns ju något som heter bättre sent än aldrig, och det kan man verkligen kalla detta.




Så när jag nu haft min semester så är det då dags att söka jobb i massor.
Fast man vet ju aldrig om dom ringer från mitt gamla jobb och behöver mig och då blir det såklart att jag jobbar där. Får ju inte säga nej för då förlorar man sin A-kassa.

Så hoppas på ett nytt jobb inom kort så jag slipper gå ner till det "dårhuset", jag tyvärr är detta sant till 110%, vilket alla som jobbar där/jobbat där kan intyga. Har aldrig i hela mitt liv varit med om nåt liknande. Det är till och med värre än när barn blir mobbade under sin skoltid, och det säger inte lite de.

Om någon från detta företag läser här, och vill kommentera så går de och göra det anonymt. Så kan ju folk få läsa dessa kommentarer och verkligen se hur rätt jag har.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: