VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

+ & -

Kategori: Jag o min vardag

Verkligen plus o minus, tur i oturen, positivt o negativt idag.
Vilket ska jag ta först...positiva tror jag

Var o hämtade ut mina skor, rakt upp till mamma för hon ville se dom. Provade o dom passade PERFEKT!!!
Snacka om att jag är lycklig nu, äntligen har jag fått mina höga gymnastikskor.
Ville egentligen haft svart för vita blir så fort smutsiga. Men strunt i det, jag är glad i alla fall.
Fast bankontot gick 960 kr minus..*s*



Oxå då de negativa.
Var ju hos läkaren med min hand och blev sjukskriven 2 veckor till. Han kommer nu att skicka remiss till en ortoped så får vi se när den kommer o hur de kommer o gå.
Men min dagsken o min nattskena får jag dras med i minst 2 mån för de är så lång tid de brukar ta för karpaltunnelsyndrom att läka och har de inte gjort det tills dess så blir de operation, om det nu inte skulle vara något annat som ortopeden upptäcker.

Så från och med imorgon börjar mitt liv som arbetslös/sjukskriven.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: