VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äventyr på ingående

Kategori: Jag o min vardag

Jag och en tjejkompis bestämde oss förra veckan för att ta en sista minuten resa nånstans.
Vi vet ännu inte var det blir, men det blir efter den 11 april nån gång.
Måste iväg o fixa pass o lite annat.
Ska bli spännande att åka iväg var vi nu än hamnar. Kvittar nog var vi reser eftersom jag bara varit på Kos o det var ju 1989.
Aldrig varit mycke för det här med o resa, men nu har jag lixom rätt bra med sparade pengar o tiden finns pga arbetslös, så jag tänkte "varför inte".
Dags att jag unnar mig sånt jag inte kunnat innan av olika anledningar.

Och idag ringde en annan kompis så imorgon blir det nog att jag ansluter mig med henne o nån till för lite party time. Får se vad jag känner för imorgon. Men lutar åt de hållet iaf o sen hoppas jag på ett litet trevligt sms av en speciell person oxå imorgon, fast känner jag den personen rätt så lär de nog inte bli förrän på lördag.
Gör inget, bara de blir så blir jag glad o nöjd...
Eller så blir de inget alls, men de gör inget de heller. Finns fler dagar.

Annars är min helg absolut inte planerad som vanligt.

Nu blir det en dusch o sen kolla på "Halv åtta hos mig".



Kommentarer


Kommentera inlägget här: