VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Beslutsångesten är här!!

Kategori: Jag o min vardag

Som vanligt när de är helg så infinner sig denna eviga beslutsångest.
Ska jag, eller ska jag inte...Ja festa gäller detta då ju.

Mamma vill att vi ska festa till det idag och gå på våran lokala krog eftersom där är karaoke och vi inte festat på evigheter ihopa.
Men den där krogen är lixom inget och gå på, samma folk, samma händelser, eller rättare sagt rätt händelselöst om man säger så.

Har ju köpt hem vinet Relax och även Jeltzin vodka för eventuell o'boy grogg.
Gott, men lockar inte riktigt. Okej klockan är bara 1, så där är ju många timmar kvar och avgöra på.

Har i alla fall lyckats tvätta 2 maskiner eftersom den som skulle tvätta i andra stugan inte kom, och man får ju ta den en timme efter utsatt tid. Oxå har jag bråkat lite med dammsugaren, plockat undan och svabbat golven.
Bara toaletten kvar och renbädda sängen. Sen har jag gjort mitt för idag.

Hörs senare om jag stannar hemma idag, annars hörs vi imorgon.

ÖNSKAR ALLA MINA LÄSARE EN TREVLIG FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: