VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Beslutsångesten har infunnit sig igen

Kategori: Jag o min vardag

Fredag och en dag man brukar ut och roa sig, och ja jag är bjuden på fest, men idag vet jag verkligen inte vad jag vill. Så undrar om inte klockan bara kommer och ticka iväg så jag fortfarande inte tagit ett beslut. Må så vara..då får de bli massa film istället.
Men klockan är ju inte så mycke och allt kan ändras.
Är ju dessutom en fest med massa nya folk som man inte träffat eller som man träffar alltför sällan, så de kan nog bli riktigt kul. Men känslan för fest har inte infunnit sig alls, kanske en dusch får fram den...njäe..tror inte det faktiskt!!!

Snön ligger fortfarande vit där ute från igår. Men ser ut och töa ändå, så undrar om detta var ett sista ryck av vintern. Hoppas lite, för nu kan de nog vara skönt med lite vår och allt som det innebär.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: