VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blåsigt & Tungt

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid 10-tiden idag pga var uppe ganska länge inatt.
Kort därefter så tog mamma och jag våra cyklar och gav oss ut.
Och jäklar vad de blåste, tog riktigt i våra cyklar.

Var på Netto och fyndade bra där tycker jag, som t ex 8 bitar fryst lax för 58kr, billig midda.
Oxå 3st såna där 500g ärtsoppa, år o dar sen jag åt.
Oxå såklart sidfläsk så jag kan äta min favorit fläsk och spagetti, ja såklart med mos oxå.
Så där fick jag 13 middagar för en hundralapp.
Oxå blev de ju lite annat bra och ha och sånt där.

Stannade sen till på systembolaget och köpte 2 favoriter, fall i fall, fredag imorgon ju.



Efter det tog vi en runda på Ica oxå och köpte lite av varje där, bl a billigt pålägg och mat till min lilla bäbis Smulan(katten)

Oxå hämtade jag ut mitt efterlängtade paket med byxor.
Khakigröna cargobyxor, lite tajta, så jag får väl försöka tappa 2-3 kg sen så sitter dom nog bättre. Orkar inte skicka tillbaka, och gillade dom verkligen.
Så trött på att jag alltid får byxor som jag måste skicka tillbaka.
Det andra paret var ett par svarta, även dessa i modell cargo, men av tunnare tyg så dom satt perfekt.





Blev rätt tungt med alla kassar och kattsand, skulle gissa på runt 15 kg allt som allt faktiskt.


Nu blir det att fixa till lite här hemma och senare ska jag göra en ny maträtt med lax och bl a hummerfond som jag köpte idag. Spännande...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: