VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gårdagens strul

Kategori: Jag o min vardag

Igår så hade blogg.se strul med publicering av inlägg och annat, så det gick inte att blogga då.
Men idag ska de vara ok såg jag, så vi får väl se.

I alla fall...
Igår så städade jag toaletten och köket riktigt ordentligt. Tog ju sin lilla tid.
Och sen var det mest en slappedag faktiskt.

Idag har jag tid hos läkaren kl:13.00..står ju på läkarintyget/sjukskrivningen som går ut idag att om det inte gått över i handen så ska de bli fortsatt sjukskrivning och remiss till ortoped.
Oxå regnar det idag, hoppas det är uppehåll när jag ska cykla iväg, mindre kul och sitta blöt på vårdcentralen.

Ringde även jobbet idag ang arbetsgivarintyg, betyg m m..och till svar fick jag att hon precis skulle sätta sig med och skriva detta.
Eller hur..Hallå, sa ju till henne för 2 veckor sedan att jag behövde dessa papper till den 1 april eftersom jag ska till AF då och skriva in mig som arbetslös.
Alltså de företaget har så gott som aldrig vetat hur man gör för att man ska få allt i rätt tid.
Så hoppas jag får papperna med posten imorgon eller senast måndag, annars kommer jag och gå dit och sätta mig där och vänta tills jag får alla papper i handen.
Allt detta är ju lixom viktigt för att jag ska kunna få A-kassa.

Oxå fick jag sms om att mina skor kommit, så till posten ska jag ju såklart. Hoppas, hoppas att dom passar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: