VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Händer allt som oftast

Kategori: Jag o min vardag

Mamma och jag och mina två grannar/tjejkompisar var på Netto och Ica för några timmar sedan och köpte lite mat och annat.
Dugg regnade när vi gick iväg men sen gav det med sig och började bli riktigt skönt väder.
Och nu börjar solen titta fram.

Men det jag skulle nämna med var att alltid när jag skickat efter något och väntar på ett sms från posten så är kommer alltid detta sms när jag typ varit ute och kommit hem ett litet tag.
Och vad händer då nu idag, JO..ett sms om att mitt paket finns på posten.
Så det är ju bara att bege sig ut igen och hämta paketet. kan abhsolut inte vänta. Hur nyfiken som helst på om byxorna stämmer överens med nätets bilder och om dom kommer och passa mig.
Hoppas, hoppas..är verkligen i behov av nya byxor ju.
Gillar ju inte alls jeans så det är himla svårt för mig att hitta byxor jag vill ha, cargobyxor är ju min grej lixom.


Så nu ska cykeln och jag ut

Hörs senare om resultatet och blev det bra så kommer de såklart bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: