VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen rolig natt, men en bra morgon

Kategori: Jag o min vardag

Igår kväll när jag gick och la mig så blev de Supernatural avsnitt, x antal.
Så när jag släckte lampan vid 3-tiden för att se om jag kunde sova, då börjar nån galning och banka. Jag for upp och ut i trappan, tog en stund och lokalisera var det kom ifrån.
Visade sig vara grannen vägg i vägg. Ringde på hos honom, men inte f-n öppnade han. Och detta höll på med jämna mellanrum fram till 6-tiden i morse.
Så nu hoppas på att möta honom under dagen och ge honom en "avhyvling".

Fick ju bara sovit 2 tim pga skulle ringa min arbetsterapeut kl:8 för en tid för utprovning av skenan till min hand.
Och det samtalet gick bra, fick en tid redan idag kl:11.
Perfekt för sedan ska jag ju till jobbet med läkarintyg och då ser dom ju skenan samtidigt.

Oxå har jag nyss kollat min deklaration på skatteverkets hemsida. och där blev jag ju glad att jag får skatteåterbäring i år igen.
Varit lite orolig, men bara lite...för det har känts som att de blivit draget för lite skatt.
Men de gick ju bra även om det inte var nån rikedom.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: