VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Svar På Läsarfrågor

Kategori: Jag o min vardag

Tänkte att det var dags att ta tag i alla läsarfrågor jag fått. Om jag missat nån så fråga gärna igen, ska svara så gott jag kan. Svarar kanske inte på exakt allt, men nästan.

1. Vad heter du?
 Väljer att vara hemlig på den punkten

2. Din favoritfärg:
Lila och svart

3. Favorit maträtt:
Finns mycke som är gott, men kåldolmar är absolut godast.

4. Är du singel och isåfall varför?
haha, vilken dubbelfråga... Jo jag är singel och det är för att jag själv valt detta, har alltid tagit en dag i taget o agerat därefter o vill kunna komma o gå som jag vill utan förpliktelser. Och det kan man inte i förhållande.
Så just nu passar det utmärkt att vara singel.

5. Hur bor du?
Jag bor i en 2 rummare på första våningen i ett 3 vån hyreshus med min katt.

6. Musik du gillar o lyssna på när du är ensam?
Det varierar väldigt mycke, de är vad man känner för just den dagen. Men t ex, Rihanna, Lady Gaga, 80-tals rock,  Jay Smith, Thåström, Akon, Britney Spears, Enrique Iglesias, Katy Perry, Nelly Furtado m fl.

7. Favoritfilmer & genrer:
Ett absolut måste är skräckfilmer, ju råare desto bättre, men även thriller o action.
Favoriter är Dirty Dancing, Face/Off, Blade, allt med vampyrer m fl
Tittar ju mycke på serier om o om igen som t ex, Buffy, Angel, Förhäxad, Alias, True Blood, Vampires Diaries, Dollhouse, Lost...

8. Hårfärg; Ögonfärg; Längd; Vikt;
Svarthårig men egentligen blond; Gröna; Ca 157-58 cm; hmm, runt 70kg kanske

9. Vilken last har du, en eller flera?
Har svårt för att låta bli chips o choklad..hehe. Har varit snusare, slutade med det över en natt, dumt gjort för de var ju såå gott..*s*.
Annars vet jag inte så på rak arm.

10. Årstid:
Vinter...SÅKLART..alla som känner mig vet hur tokig jag är i snö.

11. Tatueringar & piercingar:
Har 8 st tatueringar, svanken, nacken, skuldran, båda överarmarna, handled, utsidan av en arm, utsidan av en vad. Och ska göra fler
3 piercingar; näsvingen, ögonbryn o tungan

12. Vad skulle du gjort om du vann en miljon?
Idag är ju inte en miljon mycke pengar. men skulle helt klart köpt mig en liten gård nånstans i Skåne.
Hade ju egna hästar en gång i tiden o de saknar jag väldigt mycke


Något mer ni vill veta så är som sagt frågan fri....

Kommentarer

  • Anonym säger:

    heeeeeej :)

    2011-03-16 | 18:12:17

Kommentera inlägget här: